![]()

عنوان کار ( کتاب) |
چرخه پیشرفت ( بر اساس فرایند تالیف و تدوین) |
1-تربیت آرمانی ویرستار جدید |
|
2-لغت شناسی |
|
3-احکام مقدماتی |
|
4- احکام عمومی1 |
|
5- احکام عمومی2 |
|
6-درسنامه تجزیه و ترکیب مقدماتی |
|
7-درسنامه تجزیه و ترکیب متوسطه |
|
8-شناختنامه الکافی ویراست جدید |
|
9-فلسفه مدیریت اسلامی |
|
10- دفاع مقدس |
|
11-انقلاب اسلامی |
|
12-درآمدی بر نحو ویژه استعدادهای برتر |
|
13-البهجه المرضیه |
|
14-دررالبلاغه |
|
15-معارف و عقاید 1 و 2 |
|
16-جریان شناسی تفسیر |
|
17-تاملاتی بر صمدیه |
|
18-روششناسی تفسیر |
|
19-فرایند ظهوردر پرتو سنت های الهی |
|
20-محمدبن همام اسکافی |
|
21-حدیث پژوهی مهدویت |
|
22-مستشرقان و انتظارات شیعی |
|
23-مهدویت در آثار ویلفرد مادلونگ |
|
24-پذیرش ادعاهای دروغین مهدویت |
|
25-درآمدی بر نحوعمومی |
|
26-نحو3 |
|
27-منهج جلد 1 |
|
28-منهج جلد 2 |
|
29-معارف و عقاید6 |
|
| 30-معارف و عقاید 1 و 2 | |
| 31-نحو2 | |
| 32-المختصر فی الفقه | |
| 33-درآمدی بر لغت شناسی | |
| 34-درسنامه روش تدریس | |
| 35-سواد رسانه دینی | |
| 36-نحو 4 | |
| 37-اعراب المختار | |
| 38-مهدویت و مستشرقان | |
| 39-جریان های فکری کلامی شیعه | |
| 40-دروس فی القواعدالفقهیه | |
در انتظار قرار گیری در چرخه کاری

مدیریت رهبری مسجد، ماهیت و کارکردها |
|
مجله |
|
مدخل علم فقه 2 |
|
معارف و عقاید (2)ویژه سیکل |
|
عقاید - امامت |
|
عقاید - انسان شناسی |
|
عقاید - خداشناسی |
|
عقاید - نبوت |
|
عقاید - مهدویت |
|
عقاید - معاد عقاید |
|
مبانی عقاید |
|
فرق و مذاهب |
|
عقاید -شناخت مرحله اول |
|
عقاید - شناخت مرحله دوم |
|
مدیریت فرهنگی |
|
فلسفه علوم طبیعی |
|
فقه الحدیث |
|
پاور پوینت درسنامه فقه |
|
بازنویسی عقاید 1و2 |
|
بازنویسی عقاید 3 |
|
تاریخ تحلیلی تصوف |
|
درسنامه توحید |
|
درسنامه احکام معاصر طلاب |
|
درسنامه احکام معاصر اساتید |
|
فرقه های شیعه |
|
مخاطب شناسی |
|
مدیریت و رهبری مسجد |
|
راهنمای تدریس حلیه الصحه القراءه |
|
فرقه های تسنن ولایت |
|
طرح نامه پژوهشی اعتبار سنجی |
|
